Forestillinger

Generalforsamling 2024

Kulturmarkt og Det Kommende Teaters komedie om os alle sammen. En skøn historie om to menneskers liv, genkendeligt og morsomt.
onsdag den 28. august 2024 kl. 19.30
Jacob Gade Salen, Musikteatret

AT DELE ET LIV – MED METTE RØNNE & SØREN RUBY

Alle interesserede er velkomne til generalforsamling i teaterforeningen. Medlemmer har stemmeret ved personligt fremmøde.

”Små komiske og finurlige perler ...og publikum jubler” skrev Kulturnyt om årets kunstneriske indslag efter generalforsamlingen, og Morten Hede påstår, at ”Det tenderer til det geniale”. AT DELE ET LIV er historien om to menneskers fælles liv. Fra det første møde, over kriser og sejre – og helt almindelige tirsdage. Der er med garanti stof til samtaler bagefter, når der i løbet af forestillingens ca. 60 min kastes lys på vores allesammens måder at være på, misforståelser, fortalelser og forventninger.

Velkommen til generalforsamling og underholdende teateroplevelse.

Medvirkende

Løssalg
Børn & unge
- priserne er med alt incl.
BIlletsalg - Vejle Musikteater
Vejle Musikteaters fysiske billetsalg er åbent hver fredag fra kl. 15-18 og fra en time før forestillingerne.

Billetsalgstelefonen
Telefon 7943 2030