Så nemt køber du

Praktiske oplysninger

Spilletidspunkter
Forestillingerne begynder normalt kl.19.30, hvis intet andet er anført. Varigheden er oplyst, hvis vi kender den ved udgivelse, og oplyses ellers på hjemmesiden, så snart den foreligger.

Uforudsete hændelser i løbet af sæsonen
I sæsonprogrammet er skuespillerne nævnt i overensstemmelse med de oplysninger, vi har modtaget i forbindelse med indgåelse af kontrakterne. Vi er dog nødt til at tage forbehold for eventuelle senere udskiftninger i rollerne på grund af sygdom eller andet, som vi ikke har indflydelse på.

Hvis en forestilling fx pg.a. sygdom eller vejrlig bliver aflyst, informerer vi hurtigst muligt og forsøger i visse tilfælde at erstatte den aflyste forestilling med en anden. Vi gør opmærksom på, at Teaterforeningen ikke kan tilbyde erstatning, hvis vejrlig eller andre forhold forhindrer rettidigt fremmøde, eller hvis en aflysning ikke er nået frem.

Garderobe
Musikteatret har ansvaret for garderobeforholdene, ligesom prisen er fastlagt af Musikteatret.

Generelt
Kom i god tid til forestillingerne. Så kan I nå at finde en parkeringsplads, få overtøjet i garderoben og eventuelt bestille pausedrinks, inden forestillingen begynder.
Af hensyn til både skuespillere og publikum vil teatergængere, som ankommer efter forestillingen er begyndt, blive anvist en plads bagerst i salen eller bedt om at vente i foyeren indtil pausen.
NB! Mobiltelefoner skal være slukket i teatersalen.

Teleslynge
Musikteatrets anlæg kan benyttes af alle, som har et teleslynge-kompatibelt høreapparat. Systemet fungerer overalt i salen. I billetsalget udleveres en lille boks, der er designet til at ligge i lommen. Ledningen, der tages rundt om halsen, fungerer som en lille personlig teleslynge. Det giver en meget stabil og præcis overførelse af lyden til høreapparatet. Når forestillingen er slut, afleveres boksen i garderoben.

Parkeringsforhold nær Vejle Musikteater
Nærmeste parkeringsmulighed er de 330 pladser i P-hus Albert Ved Anlæget 24 (mellem Vedelsgade og Føtex Nørregade).
Kun få minutters gang gennem Byparken er parkeringspladserne nord og syd for Vejle Kommunes Administrationsbygning i Skolegade 1 gebyrfri efter kl. 17.00 og hele dagen på lørdage og søndage.