Medlemsfordele

TEATEROPLEVELSER FOR ALLE
Alle forestillinger er offentlige, og alle kan når som helst købe billet til løssalgsprisen på hjemmesiden eller i Musikteatrets billetsalg. Bemærk især at prisen for børn og unge under 25 år (fra kun 75 kr. pr. billet) også gælder i løssalg.

Medlemsfordele

• Du sparer 60-75 kr. pr. billet
  • Du kan når som helst købe billet til én eller flere forestillinger til abonnementspris
  • Du får rabat på udvalgte forestillinger blandt Vejle Musikteaters egne arrangementer
  • Du kan købe billetter til abonnementspris i Kolding og Fredericia-Middelfart Teaterforeninger
  • Du får de bedste pladser (enkelte populære forestillinger bliver som regel udsolgt inden for de første uger efter salgsstarten)

Sådan bliver du medlem
Du bliver automatisk medlem ved – nu eller senere på sæsonen – at købe billet til mindst 4 forestillinger (pensionister mindst 3).

Særprisen for børn og unge under 25 år ligger 120-135 kr. under løssalgsprisen. Unge, der køber mindst 3 forestillinger, bliver automatisk medlem og opnår øvrige medlemsfordele.

Sådan fungerer det i praksis

Når du klikker på et køb billet-link styrer Billettens salgsportal alt det praktiske. Din profil (mail og login) holder styr på, hvor mange forestillinger, du har købt, men du skal selv vælge den rigtige pris, "når du lægger i kurven".

Et eksempel. Hvis du første gang "kun" køber 2 forestillinger, vil du ikke kunne afslutte købet til abonnementspriser. Her skal du vælge løssalgspris. Men hvis du så husker at logge ind på samme profil næste gang, du køber, så ved profilen, at du tidligere har købt to. Hvis du ved det nye køb når op på i alt 4 (pensionister 3), kan du denne gang vælge abonnementspris og afslutte købet.

Besparelsen på de første to går du glip af - derfor er det værd at overveje, om du allerede fra starten skal købe 3 eller 4.