Forestillinger

Generalforsamling 2015

Efter generalforsamlingen fejrer vi 150-året for Carl Nielsens fødsel med den musikalske forestilling “På sporet af Carl Nielsen”. Skuespiller og sanger Maria Stenz spiller Anne Marie Carl Nielsen
torsdag den 27. august 2015 kl. 19.30
Jacob Gade Salen, Musikteatret

Ved dette års generalforsamling indbydes alle medlemmer/abonnenter til at medvirke i en debat om Teaterforeningens arbejde, vilkår og repertoire.

Alle abonnenter har stemmeret ved personligt fremmøde. Dagsorden i henhold til gældende vedtægter se her

Umiddelbart efter generalforsamlingen byder vi – i anledningen af 150-året for Carl Nielsens fødsel – på en spændende forestilling om Carl Nielsens liv set fra hustruen Anne Marie Carl Nielsens side.

Skuespilleren og sangeren Maria Stenz spiller Anne Marie Carl Nielsen og i et levende samspil med fløjtenisten Tine Jensen og guitaristen Jan Sommer skabes et billede af en kraftfuld personlighed – en kunstner med appetit på livet og i bestandig søgen efter lyden i sine værker.

I forestillingen høres forskellige stykker musik og sange af Carl Nielsen, bl.a. Humoreske-bagateller, Polka(1874) og Tågen Letter samt sangene Irmelin Rose, Sænk kun dit hoved, du blomst, Æbleblomst m.fl.

Vi håber, at abonnenterne vil tage rigtig godt imod denne fine forestilling og møde talrigt op på generalforsamlingen.

Medvirkende

Løssalg
Børn & unge
- priserne er med alt incl.
BIlletsalg - Vejle Musikteater
Vejle Musikteaters fysiske billetsalg er åbent hver fredag fra kl. 15-18 og fra en time før forestillingerne.

Billetsalgstelefonen
Telefon 7943 2030