UngtTeaterVejle

Sæsonkort for unge

Er du under 25 år eller studerende, kan du på alle forestillinger til en billetpris fra 75 kr. spare 120-150 kr. på løssalgsprisen - også til en enkelt forestilling.

Er du mellem 15 og 24 år eller studerende, kan du fra ca. 1. september 2019 for kun 200 kr. købe et SÆSONKORT FOR UNGE. Så kan du til en pris af kun kr. 25,- pr. billet vælge den bedste ledige plads til 18 professionelle turnéteateroplevelser i sæson 19/20. De fleste er udvalgt af UngtTeaterVejle som særligt interessante for et ungt publikum, de øvrige er "bare" godt teater for alle aldre - og en ekstra bonus!

Køb det fra ca. 1. september

Sådan virker det:

Så snart du har købt sæsonkortet, kan du med det samme købe sæsonkortbillet til 25 kr. til én eller flere forestillinger. Og senere når som helst logge ind på din profil og købe sæsonkortbillet til flere forestillinger.

Vælg ”sæsonkortbillet 25 kr.”, når du ”lægger i kurven”.

Hvis I er flere, der vil sidde sammen, kan én sæsonkortindehaver købe op til fire sæsonkortbilletter á 25 kr. til hver forestilling. Vær opmærksom på, at sæsonkortbilletterne kun kan benyttes af sæsonkortindehavere (du skal vise billedlegitimation ved indgangen). Er du studerende, skal du vise gyldigt studiekort.

Samtidig med køb af sæsonkortbilletter kan du købe billetter til normalpris.

Du kan købe sæspnkortbilletter til ”bedste ledige pladser” uanset prisgruppe.

Fra 1. september vil du her kunne se, hvilke forestillinger, der indgår i SÆSONKORT FOR UNGE 19/20: