UngtTeaterVejle

Sæsonkort for unge

Er du under 25 år, kan du på alle forestillinger til en billetpris fra 75 kr. spare 120-150 kr. på løssalgsprisen - også til en enkelt forestilling.

Er du mellem 15 og 24 år, kan du fra ca. 1. september 2019 for kun 300 kr. i alt få billet til bedste ledige plads til 15-20 professionelle turnéteateroplevelser i sæson 19/20. De fleste er udvalgt af UngtTeaterVejle som særligt interessante for et ungt publikum, de øvrige er "bare" godt teater for alle aldre - og en ekstra bonus!

Køb det fra ca. 1. september

Sådan virker det:

Så snart du har købt sæsonkortet, kan du med det samme ”købe” sæsonkortbillet til 0 kr. til en eller flere forestillinger. Og senere når som helst logge ind på din profil og ”købe” din sæsonkortbillet til flere forestillinger.

Vælg ”sæsonkortbillet 0 kr.”, når du ”lægger i kurven”.

Hvis I er flere, der vil sidde sammen, kan én sæsonkortindehaver købe op til fire 0-billetter til hver forestilling – 0-billetterne kan kun benyttes af sæsonkortindehavere (du skal vise billedlegitimation ved indgangen).

Samtidig med køb af 0-billetter kan du købe billetter til normalpris.

Du kan købe 0-billetter til ”bedste ledige pladser” uanset prisgruppe.

Fra 1. september vil du her kunne se, hvilke forestillinger, der indgår i sæsonkort 19/20: