Så nemt køber du

Så NEMT KØBER DU

ALLE kan når som helst købe billet til løssalgspris til én eller flere af teaterforeningens forestillinger her på hjemmesiden eller i Musikteatrets billetsalg.

Ved køb af billet til mindst 4 forestillinger (pensionister mindst 3) bliver du automatisk medlem/abonnent og

• sparer 60-90 kr. pr. billet i forhold til løssalgsprisen
  • kan når som helst købe billet til abonnementspris til flere forestillinger

Særprisen for børn og unge under 25 år (fra kun 75 kr. pr. billet) ligger 120-150 kr. under den almindelige løssalgspris og gælder også ved køb af billet til blot en enkelt forestilling. Også unge kan blive medlem og opnå øvrige medlemsfordele ved køb af mindst 3.

SÅDAN KØBER DU BILLETTER

PÅ VEJLEEGNENSTEATERFORENING.DK
Vi anbefaler køb på nettet, hvor du kan se teatersalen og vælge præcis de pladser, du ønsker. Du betaler med det samme og printer selv billetterne. For hver forestilling er det nemt at vælge de ønskede pladser, lægge dem „i kurven“ og vælge din pris.

• Vælger du løssalgspris, eller pris for unge under 25 år, kan du afslutte købet når som helst
  • Vælger du abonnementspris, kan du afslutte købet,  når du har valgt mindst 4 forestillinger
  • Vælger du abonnementspris over 60 år, kan du afslutte købet, når du har valgt mindst 3 forestillinger
  • Vælger du operapakkens "køb 4 betal 3"-priser, kan du afslutte købet, når SAMME ANTAL BILLETTER TIL ALLE 4 OPERAER er lagt i kurven

Som abonnent kan du ved at logge ind på din kundeprofil når som helst i løbet af sæsonen købe billet til abonnementspris til én eller flere forestillinger.

BESTILLINGSSKEMA

Udfyld skemaet og send eller aflever det til Vejle Musikteater. Faktura sendes sammen med billetterne. Husk fakturanummer, hvis du betaler på netbank.
Hvis ønsket prisgruppe skulle være udsolgt, får du bedst mulige billetter i en billigere prisgruppe. Husk at kontrollere billetterne ved modtagelsen. Abonnementsbilletter kan ombyttes uden gebyr indtil 14 dage efter levering.

Download bestillingsskema

VEJLE MUSIKTEATERS BILLETSALG
Åbningstid mandag-fredag kl. 14-17. Telefon 79 43 20 30 mandag-fredag kl. 9-17. Desuden er billetsalget åbent en time før forestillingerne. Åbningstider i ferier: Se vejlemusikteater.dk.
NB! Hvis billetter købes andre steder må der forventes et bestillingsgebyr.

Husk emailadresse og mobil
Oplys altid BÅDE mobiltelefon og E-mailadresse. Aflysninger som følge af sygdom KAN ske med kort varsel, og med mindre du aktivt har afkrydset, at du ønsker nyheder og tilbud, sender vi KUN sms og mail ved vigtige ændringer.

Grupperabat

20% på løssalgsprisen ved samlet køb af mindst 20 billetter til en forestilling. Kontakt Vejle Musikteaters billetsalg.

Ombytningsgebyr
Ombytning af billetter kan, mod et gebyr på 50 kr. pr. billet, ske indtil 10 dage før en forestilling.

Medlemskontingent
Er indregnet i billetpriserne.

Spillesteder
Fire forestillinger finder sted i Jacob Gade Salen (JGS), en i Nørremarkskirken (N), en i Byrådssalen (B), en i Bygningen (BG) og de resterende 34 i Vejle Musikteater (M eller S). ”M” betyder, at publikum sidder i teatersalen. ”S” viser, at forestillingen forventes opført med publikum siddende på nummererede pladser på scenen. Hvis billetsalget overskrider, hvad scenen kan rumme, kan en forestilling flyttes, så publikum "flytter ned i salen“.