Paul Morocco og Olé

Ole Comedy - med en komisk - teatralsk - flamenco eksplosion
onsdag den 29. februar 2012 kl. 19.30
Et sandt fyrværkeri venter publikum, når den engelsk/spanske trio gæster Vejle Musikteater. Der er tale om international komik, musik og artisteri i verdensklasse, når de tre “guitaratos” fra Olé optræder. Deres vilde flamenco-parodi blæser hjernen ud, når de indtager scenen med storm, med deres blanding af humor og forbløffende musikalske færdigheder.

Olè har spillet rundt i hele verden, flere hundrede gange. De forvandler deres instrumenter til savspåner samtidig med at elmåleren løber løbsk. Paul Morocco og venner jonglerer ikke kun med guitarerne, men også med ild, bordtennisbats, æg, citrusfrugter og myter om macho manden, hans lidenskab og mandighed. Trioens slapstick show er lige så overbevisende som musikken. Der trækkes hårdt både i strengene og i bizarre situationer med fyrværkeri, slagredskaber, stemmebånd og vild cajun.

Et stand-up show med masser af opfindsomhed og genialitet, brysthår og brølende vittigheder, og vi tør næsten garantere: de tre charmører tager os alle med storm!
Paul Morocco, Guillermo de Endaya og
Antonio Gomez