AIRPORT

Manden der væltede et fyldt Musikteater med BLAM, den fysiske performer Kristján Ingimarsson, er tilbage og forstår stadig at fortælle en historie på en yderst AKTIV måde – nu i lufthavnen
mandag den 10. oktober 2016 kl. 19.30

SPAR OP TIL 210 KR. PR. BILLET!

ENHEDSPRIS – OGSÅ I LØSSALG – I HELE

TEATRET: 135,- ;
UNDER 25 ÅR: 75,-

Lufthavnen er en undtagelsestilstand, hvor du det ene øjeblik er en potentiel terrorist, der tømmer lommer, leverer sko, bælte, iPad inden sikkerhedskontrollen. Og det næste er du i ferieparadis, hvor du selv bestemmer, hvordan du vil forholde dig til tiden – lige indtil gaten kalder. Hvad sker der, når alle fly pludselig bliver aflyst?

I AIRPORT følger vi et underholdende persongalleri med bl.a. den topstressede forretningsmand, latinocharmøren, hippiefyren og den perfekte stewardesse. Vi ser, hvordan de skaber hinandens rejsedestinationer i lufthavnen, da deres fly bliver aflyst. De gør oprør mod lufthavnens kontrollerende univers i en vild drøm af humor, legesyge kroppe og pumpende ekstase.

AIRPORT dyrker den umiddelbare kreativitet og giver os et oprørsk løfte om, at vi selv kan ændre vores virkelighed. Det er tydeligt, at forestillingen også henvender sig til et ungt publikum, der tænder på en hurtigt skiftende spillestil, opfindsomhed og et univers skabt af billeder.

Kajsa Bohlin, Thomas Bentin, Didier Oberlé,  Piet Gitz-Johansen, Julie Kunz, Tiziana Fracchiolla, Glenn Ziqver Xavier

Idé og Instruktør Kristján Ingimarsson

Scenografi Johan Kølkjær Dramaturg Simon Boberg