Forestillinger

Generalforsamling 2013

torsdag den 29. august 2013 kl. 19.30
Jacob Gade Salen, Musikteatret
Hermed inviterer vi alle medlemmer/abonnenter til den årlige generalforsamling i Vejleegnens Teaterforening, hvor alle abonnenter har stemmeret ved personligt fremmøde.
Dagsordenen afvikles i henhold til de gældende vedtægter se www.vejleegnensteaterforening.dk. Vi vil fortælle om foreningens arbejde, drøfte fremtiden og nyde en sjov underholdning sammen.

I år er det kunstneriske indslag præget af humor. Holbæk Teater præsenterer en humørfyldt forestilling ”Langt fra Bremen” med Bente Eskesen og Chresten Speggers som ”Vera og Valde”. Akkompagneret af pianisten Mickey Holm-Pless leverer de en bittersød revy-komedie om to fallerede skuespillere og deres kamp for at holde liv i en karriere på de skrå brædder. Men showbusiness er ikke hvad den har været, I en tid, hvor unge realitystjerner har taget patent på prime-time og standupperne bliver tilbedt ved hus-alteret.

Vera og Valde må snart konstatere, at de kommer længere og længere væk ”Fra Bremen”… Og det er i grunden, måske slet ikke så galt… endda.
Et humørfyldt show med masser af musik og sjove parodier.

Det vil glæde os meget, hvis rigtig mange af abonnenterne vil tage imod dette tilbud og møde op til generalforsamlingen.

På bestyrelsens vegne

Bodil Dittmer
formand
Medvirkende
Skuespillerne Bente Eskesen og Chresten Speggers underholder sammen med pianisten Mickey Holm-Pless med forestillingen ”Langt fra Bremen”.

Løssalg
Børn & unge
- priserne er med alt incl.
BIlletsalg - Vejle Musikteater
Vejle Musikteaters fysiske billetsalg er åbent hver fredag fra kl. 15-18 og fra en time før forestillingerne.

Billetsalgstelefonen
Telefon 7943 2030